22. 4. 2014.

REKET ROLL IZ ŠUME STRIBOROVE

Šetnja šumom u najudobnijim baletankama je jedan od najboljih načina da se provede sunčan dan. Za šetnju i slikanje sam izabrala kombinaciju koju sam zasnovala na imidžu tri filmske kratkokose dame, glavne junakinje filmova Damage, A bout de souffle i Single white female. Elegantno zalizana frizura, francuski šik sa prugama i crnim helankama i sve to začinjeno sa udobnošću muške košulje.

Mary Moor - Pretty day



















Strpljivo su pozirali:
košulja - Marks & Spencer, second hand
top - rainbow collection, second hand
helanke - no name
baletanke - šafran
minđuše - kineski butik
narukvica - avon
lak za nokte - golden rose br. 24
ruž - essence 02, all you need is red

3 коментара:

  1. Samo "šetnja šumom" već zvući prelepo, a kamoli u udobnosti baletaki i XXL košulje :) Super !
    p.s. Obožavam takve košulje, jedna mi je čak služila kao slika, beležnica i ukras za zid.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komplimentima. :) A muške košulje veće od mene su mi fetiš već dugo, dugo ;)

      Избриши
  2. Анониман1. мај 2014. 13:04

    Dopada mi se tvoj blog
    M.

    ОдговориИзбриши