9. 5. 2014.

pokretačka snaga nadahnuća

Dok polako pripremam novi post želim da podelim oduševljenje sajtom We Heart It, klik. To je jedno apsolutno predivno mesto gde su tematski razvrstane prelepe slike. Na vama je samo da otvorite svoj profil i da klikom na <3 (srculenca) počnete da pravite svoju ličnu kolekciju inspirativih sličica. Ove koje slede su sa mog profila i nadam se da će vam se dopasti podjednako kao i meni. Uživajte u spoju muzike i vizuelnog nadahnuća.

Lover Man - Billie Holiday



















6 коментара:

  1. Obozavam We Heart it! Bas je za opustanje mozga :)
    xx Tina

    Style Sinners

    ОдговориИзбриши
  2. razumem te,i ja sam zarazena istim sajtom :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jao ja obozavam We <3 it, to je moje mjesto dje nalazim inspiraciju kada mi ponestane. Sajt je odlican i od srca bi ga preporucila svima. :D
    Super ti je post, by the way. :D

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  4. divota fotke, i meni ovaj tip relaksiranja nenormalno prija, vodi u drugu dimenziju! :)

    ОдговориИзбриши