8. 7. 2014.

keep that retro vibe

Jedan događaj i neplanirano slikanje doveli su do pojave ovog posta. Petak veče sam provela u divnom društvu moje A. na festivalu kratke priče ispred gradske biblioteke. Tom prilikom bila sam raspoložena za odevanje duge suknje retro kroja i sa velikim drvenim dugmadima koju sam nedavno kupila u second hand-u. Toplo veče i hladno pivo su radili svoje a u ušima mi je pevala muzika iz nekih dobrih starih vremena.
Uživajte u muzici, fotografijama i ostatku večeri :)

Oldies mix









5 коментара:

  1. Slatkice :) Divna ti je poslednja slika :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/07/fave-red-skirt.html

    ОдговориИзбриши
  2. Kombinacija je mnogo divna.
    Dopada mi se i top i duga suknja.Skroz zenstveno i nezno :)
    Hvala na divnom komentaru :)

    Pratim te :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bas je lep gornji deo i lepo si uklopila :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши